utorak, 18. prosinca 2018.

Sukhothai - prva prijestolnica starog Siama

417 kilometara između Bangkoka i Sukhothaija
Nakon dva tjedna provedena na moru i lijepim plažama i tjedan dana u ludom velegradu, krećem na sjever Tajlanda u razgledavanje povijesnih gradova i prekrasnih ruralnih krajeva. Prvi na redu je grad Sukhothai, pokraj kojeg se nalaze ostaci glavnog grada prvog sijamskog kraljevstva, osnovanog 1238. godine. Novi Sukhothai, gdje sam i ja našao smještaj, nalazi se 14 kilometara istočnije i radi se o tipičnom neuglednom tajlandskom gradiću. Prošetao sam prvi dan po centru da ga malo bolje upoznam i našao sam par lijepih detalja, ali daleko je to od mjesta u kojem biste ostali duže nego je stvarno potrebno. Ovdje se dolazi isključivo zbog starog Sukhothaija. U nastavku imate par slika iz samog grada:







Krenimo sada na ono bitno. Iako songtaew vozi praktički direktno od mog hostela do ulaza u "Povijesni park Sukhothai", ja sam ipak odlučio iznajmiti biciklu u hostelu i odpedalirati tih 14 kilometara da malo bolje doživim cijeli taj izlet.

Dugačka ravnica na putu za Povijesni park Sukhothai



Četrdeset minuta kasnije bio sam tamo, kupio ulaznicu (100 bahta, 20 kuna) i s biciklom ušao u tzv. Centralnu zonu gdje se nalaze najznačajnije građevine. Postoje još četiri zone oko ove, ali nisam vidio smisao u razgledavanju svih, kada je ova daleko najatraktivnija i najuređenija. Uz ulaznicu sam dobio i plan zone pa sam krenuo pedalirati po naizgled novoj cestici u smjeru kazaljke na satu. Prvi na redu bio je ujedno i najvažniji kompleks - Wat Mahathat. Izgleda veličanstveno i jako fotogenično, ali posebno me oduševilo okruženje u cijeloj toj centralnoj zoni: prekrasno održavane livade s cvijetnim rubnjacima, manja i veća jezera s lopočima i kornjačama, manji otočići s ostacima starih hramova do kojih vode drveni mostići, planski posađeni drvoredi i palme koje prate već spomenute cestice koje presijecaju cijelo područje.... Jednostavno prelijepo!

Sedam slika Wata Mahathat






Moja cool bicikla s Watom Mahathat u pozadini
U ostatku centralne zone nalazi se još dosta različitih hramova, iako niti jedan nije ni blizu ovome, ali kao što sam rekao, otkrivanje ovog područja predstavlja pravi užitak s obzirom na njegovu ljepotu, a da vam to dokažem evo slika iz ostatka kompleksa:












Nema komentara:

Objavi komentar