srijeda, 28. studenoga 2018.

Put od Langkawija do Ao Nanga

Stvarno je bilo lijepo na Langkawiju, ali treba polako krenuti na sjever. Vlasnik hostela mi je dan ranije kupio kartu za trajekt bez ikakve provizije i ponudio prijevoz do pristaništa po istoj cijeni kao što bi mi naplatio i Grab. Stvarno lijepo od njega. Riješio sam izlaznu proceduru na malezijskoj carini i u 9:30 krenuo s katamaranom prema tajlandskom gradiću Satun. Iako je vožnja trajala sat i deset minuta, izgubio sam samo deset minuta jer je Tajland jedan sat bliže nama u odnosu na Maleziju. Čim sam dobio ulazni pečat na granici i izašao iz pristaništa, vidio sam dvije velike razlike između Malezije i Tajlanda - ovdje pišu drugim pismom, nama potpuno nečitljivim, a kao sredstvo javnog prijevoza javlja se tzv. songtaew, odnosno pick-up (vrsta auta s tovarnim prostorom) s natkrivenim stražnjim dijelom u kojem se nalaze dvije drvene klupe na koje sjedne desetak putnika i koji u većini slučajeva kreće tek kad se popuni.

Songtaew vidite dolje desno, a ako povećate sliku, vidjet ćete i par natpisa na njihovom pismu (uslikano ispred pristaništa u Satunu, Tajland)
Došao sam do autobusnog kolodvora u Satunu, ali mi je bus za Krabi pobjegao prije deset minuta, a sljedeći ide tek za dva sata. Malo sam se vrtio naokolo pa sjeo popit ledenu kavu (u obje zemlje rade odlične i jeftine ledene kave) i pojesti nešto prije puta dugog pet i pol sati. 

Čekanje busa na autobusnom kolodvoru Satun
Bus je i ovdje bio stvarno moderan, imao je i USB utore da možete puniti mobitele, a karta je koštala 215 tajlandskih bahta, što je pet puta manje u kunama, dakle 43 kune. Na pola puta smo stali na pauzu na jednom odmorištu gdje su se nalazili štandovi s ananasima. Bilo ih je masu, a za 100 bahta (20 kuna) mogli ste dobiti između pet i čak deset komada, ovisno o veličini i stanju dozrelosti.

Odmorište na autoputu sa štandovima ananasa s druge strane ceste
Oko 18 sati stigao sam u Krabi, glavni grad provincije, ali je trebalo uzeti još jedan songtaew da bi se došlo do Ao Nanga, petnaestak kilometara dalje, gdje se nalazi moj hotel i gdje je sve podređeno turizmu, no o tome u sljedećem nastavku. Za kraj još samo jedan podsjetnik na lijepu plažu Cenang na Langkawiju neposredno prije zalaska sunca:


Nema komentara:

Objavi komentar