petak, 7. prosinca 2018.

Koh Samui - mjesto Chaweng s plažom

Već tijekom sinoćnje vožnje od pristaništa u Nathonu do Chewanga primjetio sam da gradići koji prate obalni pojas izgledaju dosta prašnjavo i zapušteno, barem na potezu uz glavnu cestu. Tome još više pridonose stotine žica i kablova koji su razapeti između stupova za električnu energiju, naizgled bez ikakvog smisla i reda, koje sam primjetio i duž svih cesta oko Ao Nanga, ali ne i u Maleziji (naknadno sam od prijatelja Denisa doznao da su to telekomunikacijski kablovi, od kojih većina više ni nije aktivna, ali ih oni jednostavno ostave gdje su bili pa se tako gomilaju). Otok Samui ima površinu od 228 km² (za usporedbu, otok Krk ima 405 km²), treći je otok po veličini u Tajlandu i ima oko 60,000 stanovnika. Uglavnom, prvi dan sam otišao razgledati samo mjesto i plažu i ne mogu reći da sam bio oduševljen. Tu je jedan lijepi budistički hram na vrhu brda s pogledom na sjeverno-istočni dio otoka gdje se nalazi i aerodrom pa taj vidikovac može poslužiti i kao osmatračnica za avione koji slijeću i uzlijeću. Ispod brda se nalazi jezero koje u ovakvom izdanju izgleda prilično jadno, ali trenutno grade rivu pa će uskoro biti barem malo privlačnije. Pokraj glavnog raskršća nalazi se jedan trgovački centar s brendiranom robom, ali sve ostalo su samo restorani, hoteli, barovi, mjenjačnice, saloni za masažu, najam skutera, dućani, štandovi i slične stvari orijentirane na zaradu od turista. Plaža čak i ne bi bila loša da prije dva dana nisam bio na onim prekrasnim plažama u blizini Ao Nanga. Ova isto ima bijeli pijesak, palme uz sami rub, kafići i resorti su jedan do drugoga, a ljudi za sada još uvijek nema puno. Ako ništa drugo, nisam imao problema naći mjesto za ručnik. Međutim, ovo je istočna strana otoka pokraj koje se ne nalazi nikakav otok ili kopno, što automatski znači da valovi s otvorenog mora ovdje udaraju punom snagom što ulazak u more čini jako teškim. Probao jesam, ali svaki bi me val vratio par koraka unatrag pa sam shvatio da nema smisla forsirati ako ne ide. Sve u svemu, ništa posebno, bio sam malo razočaran, ali sljedeći dan mi se ukupni dojam ipak malo popravio. U nastavku imate slike iz mjesta i s plaže:

Riva u izgradnji oko umjetnog jezera u blizini centra i plaže u Chewangu

Pogled na brdo s budističkim hramom od kuda su uslikane sljedeće dvije panorame

Na desnoj strani vidite aerodrom

Ovo je to isto umjetno jezero usred Chawenga

Trgovački centar u centru mjesta

Sve je spremno za božićne radosti

Tri slike iz centralne ulice uz plažu, u sumrak



Tri slike s plaže



Igorova plaža, barem dok ne dođe prvi val i obriše moje otiske stopala

Nema komentara:

Objavi komentar